דברים גדולים נעשים על ידי סדרה של דברים קטנים המצטרפים יחדיו

– וינסנט ואן גוך –

וזוהי בדיוק המהות של תהליך המיתוג

המיתוג הוא כלי עבודה אסטרטגי שיווקי. מיתוג כולל את שם העסק, משפט מלווה, סלוגן, לוגו, ומרכיבים גרפיים שונים המייצרים יחד קו עיצובי המזהה ומבדל את מה שרוצים למתג (למשל: עסק, מיזם, מוצר, שירות, מקום, רעיון או אדם). מיתוג נכון מעביר את המיקוד מהמוצר או השרות שאנחנו רוצים למכור ומעמיד את הלקוח הפוטנציאלי עצמו על מרכז הבמה כשהוא מתייחס ונותן ביטוי ויזואלי לצרכים שלו, לרצונות, לחלומות, לכאבים ולתשוקות. הוא עושה זאת באמצעות שימוש בשפה ויזואלית המשלבת מרכיבים חושיים של צורות, סמלים, צבעים, כיתוב ומסרים התורמת ליצירת חוויה צרכנית כוללת בכל נקודות המפגש של הלקוחות הפוטנציאליים עם העסק שלכם, מוצריו ושירותיו.  

אנשים מפתחים חיבור רגשי, מחשבות ודעות על המותג שלכם ומזדהים עם הערכים שלו ועם הסיפור שהוא מספר באמצעות המיתוג שלו. כתוצאה מכך הם רוצים לקנות ממנו יותר. קודם כל הם 'קונים' את המותג ורק אחרי כן הם קונים את המוצרים והשירותים המקושרים אליו. החיבור הרגשי של אנשים אליכם, אל מה שאתם עושים, ואל העסק שלכם הוא המפתח בסופו של דבר, להצלחתכם העסקית. מיתוג נכון מאפשר לכם לייצר חיבור רגשי כזה.

מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע משותף, בו הדברים הקטנים יהפכו לשלם גדול שידבר אתכם ויחבר את הלקוח לעסק שלכם.

תהליכי מיתוג ושפה גרפית בסטודיו